Stage in Colombia én rondreizen door Zuid-Amerika - Reisverslagen van Viviënne Huppertz - WaarBenJij.nu Stage in Colombia én rondreizen door Zuid-Amerika - Reisverslagen van Viviënne Huppertz - WaarBenJij.nu

Stage in Colombia én rondreizen door Zuid-Amerika

Als onderdeel van mijn masteropleiding mag ik 5 maanden in Bogota (Colombia) stage lopen, hierna zal ik 5 maanden door de rest van Zuid-Amerika reizen

Recente Reisverslagen:

Viviënne

Ik ben een 21-jarige Internationale Ontwikkelingsstudente aan de Universiteit van Wageningen en heb mijn liefde voor het reizen en ontmoeten van mensen nog niet zolang geleden ontdekt tijdens een ´fieldresearch project´ in Ierland. Een extreme huismuis was ik niet maar ik heb in het verleden wel vaak genoeg last gehad van heimwee en vertrouwde me grote reizen in mijn uppie niet echt toe, totdat ik een aantal weken in Ierland in een gastgezin heb gewoond en mezelf tot mijn eigen verbazing prima wist te redden. Momenteel zit in ik Athene, en heb de tijd van mijn leven! Hoewel ik de vele verschillende perspectieven zoals economie, rechten en communicatie binnen deze studie erg waardeer miste ik nog een ,naar mijn gevoel, essentieel perspectief, namelijk het gezondheidsperspectief op ontwikkeling. Dit is dan ook waar ik nu mee bezig ben aan de Harokopeio Universiteit in Athene.

Actief sinds 08 Juni 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3371

Voorgaande reizen:

01 Maart 2017 - 01 Januari 2018

Stage in Colombia én rondreizen door Zuid-Amerika

01 Augustus 2013 - 14 Februari 2014

Studeren in Griekenland

Landen bezocht: